retro bar brezno
Aktuálne počasie Brezno
chata pod chopkom Fúkaná izolácia chopok-chata seven taxi brezno pizzeria u juraja preprava.info tepovanie brezno

Správy

Pondelok, 23. decembra 2019 • 09:24.32 • zaujímavosti

461x

Región Horehronie spúšťa druhú výzvu regionálnej značky - regionálny produkt Horehronie

20.december 2019 Horehronie

V roku 2019 vznikla na Horehroní nová regionálna značka – regionálny produkt Horehronie. V rámci prvej výzvy bolo udelených 16 certifikátov prvým držiteľom regionálnej značky. Od dnes môžu záujemcovia o regionálnu značku opäť posielať žiadosti o udelenie práv na používanie značky regionálny produkt Horehronie.

V piatok 20. decembra OOCR REGIÓN HOREHRONIE zverejnila druhú výzvu na predkladanie žiadosti o udelenie práv na používanie značky regionálny produkt Horehronie. Záujemcovia môžu vyplnené žiadosti posielať do konca januára 2020 a uchádzať sa v rámci druhej výzvy o udelenie práv na používanie regionálnej značky v štyroch kategóriách:

- poľnohospodárske produkty a potravinárske výrobky (ovocie, zelenina, mliečne výrobky, pečivo, víno a i.) ,
- remeselné a iné spotrebné výrobky (napr. tradičné remeselné výrobky, výrobky z dreva, keramika a pod.),
- služby ubytovacích a stravovacích zariadení,
- doplnkové služby v cestovnom ruchu.

Držitelia regionálnej značky regionálny produkt Horehronie majú svoje výrobky, produkty či služby odprezentované na destinačnom webe regiónu Horehronie. Viaceré výrobky a produkty sú taktiež dostupné priamo v regionálnom turisticko- informačnom centre Horehronie v obci Bystrá.

V rámci prvej výzvy sme ocenili 16 držiteľov regionálnej značky. Všetkých držiteľov prezentujeme na výstavách a veľtrhoch nielen v rámci regiónu ale taktiež na veľkých podujatiach v Bratislave či Prahe a iných miestach. Záujem o regionálne produkty je obrovský preto sme veľmi radi, že sa nám ako jedinej oblastnej organizácii cestovného ruchu, ktorá je zároveň aj koordinátorom regionálnej značky podarilo v rámci jedného roku vypísať dve výzvy. Dúfame, že záujem o regionálnu značku bude taký ako pri prvej výzve a návštevníkom budeme môcť región priblížiť aj skrz nových produktov, výrobkov či služieb charakteristických pre región Horehronie“ dodala Ing. Petra Ridzoňová Hlásniková, výkonná riaditeľka OOCR REGIÓN HOREHRONIE.

Viac informácii o 2. výzve nájdete TU